Cuti-cuti di Pantai Merdeka



Hari ni, aku singgah pula ke Pantai Merdeka. dah lama tak datang sini. Dari duduk melepak je kat rumah, baik melepak kat sini, angin pun sepoi-sepoi bahasa. Bila tiba disini pada hujung, selalunya Pantai Merdeka ni penuh dengan peniaga, dari yang jual baju sampai la cenderahati.



Ini la satu-satunya pantai kat Kedah yang pengunjung boleh mandi sebab bentuk pantai ni landai. Kira jarang la dengar ada orang lemas kat sini. Tiba pada waktu tengah hari, tapi tak rasa panas pun, mungkin sebab angin laut yang kuat.

Sambil-sambil tu, sempat snap beberapa gambar pemandangan dekat Pantai Merdeka ni.










Pada waktu petang selalunya orang main belon buih kat sini. kira meriah la dengan suara kanak-kanak...




Bila dah berkunjung ke sini, jangan lupa untuk membeli cenderahati, sebagai kenangan...

Berjumpa lagi pada post akan datang. 

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment